sobota 28. srpna 2010

Co je hotovo, co je třeba ještě zařídit?

Dnes ráno, tj. přesně týden před odjezdem, jsem psal informační email ostatním členům skupiny (snažím se průběžně aktualizovat tabulku věcí, které je třeba zařídit), a pak mě napadlo, že by to mohlo být zajímavé i pro ostatní (některé věci jsem upravil a vypustil z důvodu utajení stupně 5):

Tak, hlavní novinky:

Auto je vyřešené, voucher mám v mailu, papírový by měl přijít Petře.
Hotely v Torontu, za LA a v Las Vegas jsou zabookované
Doprava v Londýně je vyřešená

Petra má prachy na účtu, z něho už se postupně čerpá. Petře jsem svěřil účetnictví, povede blok s účtenkama a dalšíma důležitýma poznámkama :-). Tím je Petra pasována do role Money Officer :-). Zároveň se tím pádem musí povinně účastnit všech společných nákupů :-).
Já a Přemek budeme asi řídit :-), Martin má na starosti navigaci a plánování trasy, takže když se někde zamotáme, je to všechno jenom a jenom jeho vina! (+ zajïstí 10% slevu na ISIC v Motelech 6).

Hotel za LA (v Tulare) jsem zaplatil barterem za 12DVD Malá mořská víla pro borce v San Franciscu, za 650 Kč (dobírka).

V úterý ráno budu asi dělat hromadnou skenovací a kopírovací akci - minimálně pasy, víza do Kanady, řidičáky - co nemám, doneste nebo pošlete mailem, nebo si okopírujte sami.

V úterý taky potřebuju doplnit pro EasyJet informace o dokladech, na které budete cestovat do Anglie, předpokládám, že asi pasy (já si asi budu brát i občanku, jako rezervní ID ve státech - v národních parcích a hospodách by to mohlo stačit).

Pojištění máme všichni hotové, Petra ještě čeká na řidičák, blog je ready, navigace TomTom taky, náhradní zařídí Přemek. Nezapomeňte na ty knížky (Přemek má myslím Lonely Planet, Petra Frommer). Léky bych nějak speciálně neřešil, každý vezme co má doma.

Sraz A, M, T v pátek v Praze, Petra nás vyzvedne v 7:00 , 7:40 jsme na letišti, odlet 9:40.


Aleš

Žádné komentáře:

Okomentovat